The best communication channel
for your customers

Connect with your customers

De l’annonce promotionnelle à la documentation en ligne, vos clients pourront être informés des dernières nouveautés. 

A new way to communicate with your customers and build customer loyalty.

Vos clients profitent aussi d’un outil de gestion des demandes qui leur permet de communiquer avec vos équipes directement via ce portail.

Give them visibility

Vos clients pourront accéder à l’historique de leurs factures, leur état de compte ou à l’état des commandes. Ils n’auront plus à vous solliciter pour le suivi de ces informations de base.

They will also be able to check prices or inventory availability from your product catalog.

Increase your recurring revenues

With the integrated order taking system, your customers can place orders themselves with accurate pricing and stock availability.

L’intégration avec votre ERP permet de vous traiter les commandes immédiatement lors de la réception d’une nouvelle commande client.

Aussi, l’ergonomie de notre catalogue et les différents outils disponibles au client pendant la prise de commande améliorent les chances de ventes complémentaires.

Reduce invoice to payment time

Integrated order taking system allows you to ship and deliver orders faster. This in turn speeds up invoicing and improves customer service.

Au-delà du livraison plus rapide, c’est un système de paiement ou de dépôt en ligne qui permet au client de s’acquitter des factures ou des dépôts à la commande. Ce qui permet de réduire drastiquement le temps entre la commande et le paiement et de réduire le risque d’impayés. 

Features

The customer can manage and update their personal information.

Reduce invoice to payment process. With the customer portal, your customers can check their sales history, account statement and make online payments. Our system will automatically notify your customers when invoices are generated or if they remain unpaid.

Customers have access to your product catalogue and linked documents. They can check prices and availabilities.

Customers can place orders themselves. They will be able to start from a previous order or quote, accept quotations and pay online.

Increase customer service thanks to our communication tool. Customers can message with their representatives if they have any questions or an issue. 

Vos équipes marketing pourront fournir des documents promotionnels et de l’information à toute votre clientèle.